Biznesowe www, co musisz wiedzieć

ie tylko sposobem na pozyskanie nowych klientów, ale także miejscem, w którym możemy wymieniać się informacjami z konkurencją czy osobami z branży. Warto wiedzieć o tym, że dzięki stronom internetowym możemy szybko zapoznać si

Dodane: 02-01-2017 07:48
Biznesowe www, co musisz wiedzieć tanie strony internetowe

Komu zlecić tworzenie stron www?

Profesjonalna strona www to znak, że naszą działalność gospodarczą, niezależnie od branży, traktujemy poważnie. Obecnie strony internetowe są nie tylko sposobem na pozyskanie nowych klientów, ale także miejscem, w którym możemy wymieniać się informacjami z konkurencją czy osobami z branży.

Warto wiedzieć o tym, że dzięki stronom internetowym możemy szybko zapoznać się z ofertą firmy, z którą mamy po raz pierwszy do czynienia czy uzyskać ważne informacje, jak na przykład dane kontaktowe. Warto więc stworzyć profesjonalną stronę www. Jest to możliwe albo przez specjalistów, albo przez portale, które umożliwiają wykonanie własnoręcznie strony internetowej przy wykorzystaniu odpowiednich szablonów.


O hostingu w Wikipedii

Hosting ? udostępnianie przez dostawcę usług internetowych zasobów serwerowni.

Innymi słowy, polega to na "zarezerwowaniu" (oddaniu do dyspozycji):

określonej objętości dysku twardego (zazwyczaj na macierzy RAID),
maksymalnej ilości danych do przesłania przez łącza internetowe serwerowni,
usług obsługiwanych przez serwerownię (w zakresie zależnym od specyfiki usługi, np. udostępnienie bazy danych z określeniem maksymalnej jej objętości),
maksymalnego stopnia obciążenia serwerowni przez usługi.
Często oferowane zasoby określane są w oderwaniu od fizycznej budowy serwerowni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hosting


Wikipedia i e-commerce

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny